Focum
Focum
het antwoord op uw vraag
focum-02n-1280x615
focum-03n-1280x615

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

03 oktober 2017   |  

Introductie: Joep Hamers

Mijn naam is Joep Hamers, 41 jaren jong en woonachtig in Oisterwijk met mijn vrouw en 3 kinderen. Ik heb meer dan 12 jaar ervaring in verschillende salesrollen in de financiële dienstverlening, nog specifieker in het credit management & integratie van data op het B2B vlak. Binnen Graydon (>5 jaar) en Dun & Bradstreet (> 5 jaar) heb ik rollen vertolkt van new business development tot strategisch (key) accountmanagement en heb ik veel te maken gehad met alle type organisaties: van MKB tot en met multinationals.

In mijn tijd bij Dun & Bradstreet heb ik regelmatig met Focum gewerkt aan een gezamenlijke oplossing voor de acceptatie van nieuwe klanten in de klein zakelijke markt en heb ik de mensen en het bedrijf Focum dus al leren kennen.

Nu ga ik samen met mijn (sales-) collega’s van Focum invulling geven aan zowel het relatiemanagement van bestaande klanten als aan acquisitie van nieuwe partijen om ze te helpen hun doelstellingen te realiseren. Dit kan zijn door het inzetten van alle diensten van Focum in de hele Order-to-Cashketen; van klantacceptatie tot aan het incassomanagement.

Mocht u meer willen weten van mij, over mijn rol binnen Focum of bent u geïnteresseerd in de mogelijke toegevoegde waarde van de diensten van Focum voor uw bedrijf: neem dan contact met mij op via j.hamers@focum.nl of via 06-15628338 om een afspraak te maken. Hopelijk spreken we elkaar snel!

Tags: Focum

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden