Focum
Focum
het antwoord op uw vraag

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Callcenters

De juiste klant op het juiste moment bereiken

In een volwassen markt met een aanzienlijk Bel-me-niet Register is het een uitdaging om de juiste personen te bereiken. Focum helpt uw callcenter om zijn doelstellingen te behalen. Dankzij onze uitgebreide databestanden, marketing analyses en data quality diensten, bereikt u de juiste persoon op het juiste moment.

Waar helpt Focum u mee?

  • Maatwerk databestanden, telefoonnummers en adressen
  • Verhogen van respons op uw acties
  • Opschonen, valideren en dataverrijking
  • Inzicht in resultaten van campagnes
  • Beter resultaat op uw acties

Doelgroepgericht bellen, B2C en B2B

Inzet van de juiste data is essentieel om uw doelstellingen te behalen. Focum heeft toegang tot het totale aanbod van data en kenmerken en kan tevens maatwerk leads genereren. Niet alleen B2C en B2B data is beschikbaar, maar ook het groeiende aandeel personen dat woont en werkt op één adres.

Responsanalyse voor meer resultaat

Meer resultaat met minder telefoontjes? Dat kan met de responsanalyse van Focum. Een aanbieding scoort niet bij ieder type consument of bedrijf even goed. Bij welke doelgroep uw actie wel aanslaat, kunnen wij vooraf voor u bepalen. Slecht scorende doelgroepen hoeft u niet meer te bellen. Zo bespaart u geld en verhoogt u uw conversie.

Data quality, geen verouderde gegevens

De kwaliteit van uw gegevens bepaalt in belangrijke mate het succes van uw acties. Focum helpt u met uw datamanagement en verbetert uw datakwaliteit. Heeft een consument een nieuw telefoonnummer? Wij controleren en valideren uw data. Ontbrekende gegevens vullen we aan en bovendien ontdubbelen wij uw data. Zo voorkomt u dat u mensen dubbel benadert en heeft u altijd correcte gegevens in uw database.

Bent u benieuwd hoe dit gaat? Bekijk dan onderstaande film.

Laatste nieuws

NVH positief over oprichting meldpunt datagebruik

13 januari 2017   |   Focum

De Consumentenbond start een meldpunt voor het gebruik van data. Hiermee richten zij zich specifiek op de toepassing van data bij klantacceptatie. De Nederlandse Vereniging van Handelsinformatiebureaus (NVH) staat positief tegenover de oprichting van dit meldpunt.

lees verder

Focum aanwezig op Webwinkel Vakdagen 2017

13 januari 2017   |   Debiteurenbeheer

Op woensdag 18 en donderdag 19 januari 2016 vindt de elfde editie van de Webwinkel Vakdagen plaats in de Jaarbeurs te Utrecht. Ook Focum is dit jaar weer aanwezig. Bent u geïnteresseerd in e-commerce? Dan mag u dit evenement niet missen! U vindt Focum op stand 09.

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden