Focum
Focum
het antwoord op uw vraag
focum-02n-1280x615
focum-03n-1280x615

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Retail

Als retailer heeft u veel contactmomenten met uw klanten. Deze momenten kunt u benutten om klanten gericht te benaderen en klantwaarde te vergroten. Focum helpt u hierbij. Met onze uitgebreide adresbestanden, data quality diensten en betaaloplossingen, haalt u optimale waarde uit iedere klant.

Waar helpt Focum u mee?

  • Adresbestanden & kenmerken
  • Wanbetaling voorkomen
  • Debiteurenbeheer en incassomanagement
  • Kwaliteit van uw data verbeteren
  • Respons op marketingacties verhogen

Nieuwe klanten vinden

Om uw klanten gericht te benaderen, moet u over de juiste kenmerken beschikken. Focum verrijkt uw data met socio-demografische gegevens. Bovendien leveren wij u adresbestanden met economisch actieve consumenten in uw doelgroep. Een consument die recent gekocht heeft, is immers eerder geneigd weer een aankoop te doen.

Op rekening leveren

Levert u een klant op rekening, dan wilt u er wel zeker van zijn dat u betaald krijgt. Met de credit check van Focum voorkomt u wanbetaling. Ook helpt Focum u met het versturen van de factuur en het debiteurenbeheer. Uw klanten ontvangen van ons een professionele factuur en wij dragen zorg voor de inning. Zo bespaart u tijd en geld op uw debiteurenbeheer.

Datakwaliteit verbeteren

Heeft u de juiste gegevens van uw klanten in uw database? Zonder correcte gegevens kunt u hen niet bereiken en mist uw marketingactie zijn doel. Focum helpt u om uw datakwaliteit weer op orde te brengen. Wij valideren, ontdubbelen en verrijken uw gegevens, zodat u uw klanten weer goed kunt bereiken.

Bent u benieuwd hoe wij uw datakwaliteit verbeteren? Bekijk dan onderstaande film.

Laatste nieuws

Klanten binden met een goed retourbeleid

27 juni 2017   |   Debiteurenbeheer

Wie een webshop heeft, weet dat het erbij hoort: retouren. Steeds vaker sturen consumenten producten terug. Ze bestellen een artikel in meerdere maten, verschillende kleuren of het artikel voldoet niet aan de verwachtingen. Een frustratie voor veel retailers.

lees verder

Sterke merken combineren voor succes

15 juni 2017   |   Klantwerving

Nieuwe klanten vinden via een ander bedrijf? Bedrijven die elkaars diensten aanvullen, zijn goede partners in de marketing. Denk bijvoorbeeld aan de samenwerking tussen Spotify en Uber of Disney en YouTube, bedrijven wiens diensten elkaar goed aanvullen. 

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden