Focum
Focum
het antwoord op uw vraag

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Retail

Als retailer heeft u veel contactmomenten met uw klanten. Deze momenten kunt u benutten om klanten gericht te benaderen en klantwaarde te vergroten. Focum helpt u hierbij. Met onze uitgebreide adresbestanden, data quality diensten en betaaloplossingen, haalt u optimale waarde uit iedere klant.

Waar helpt Focum u mee?

  • Adresbestanden & kenmerken
  • Wanbetaling voorkomen
  • Debiteurenbeheer en incassomanagement
  • Kwaliteit van uw data verbeteren
  • Respons op marketingacties verhogen

Nieuwe klanten vinden

Om uw klanten gericht te benaderen, moet u over de juiste kenmerken beschikken. Focum verrijkt uw data met socio-demografische gegevens. Bovendien leveren wij u adresbestanden met economisch actieve consumenten in uw doelgroep. Een consument die recent gekocht heeft, is immers eerder geneigd weer een aankoop te doen.

Op rekening leveren

Levert u een klant op rekening, dan wilt u er wel zeker van zijn dat u betaald krijgt. Met de credit check van Focum voorkomt u wanbetaling. Ook helpt Focum u met het versturen van de factuur en het debiteurenbeheer. Uw klanten ontvangen van ons een professionele factuur en wij dragen zorg voor de inning. Zo bespaart u tijd en geld op uw debiteurenbeheer.

Datakwaliteit verbeteren

Heeft u de juiste gegevens van uw klanten in uw database? Zonder correcte gegevens kunt u hen niet bereiken en mist uw marketingactie zijn doel. Focum helpt u om uw datakwaliteit weer op orde te brengen. Wij valideren, ontdubbelen en verrijken uw gegevens, zodat u uw klanten weer goed kunt bereiken.

Bent u benieuwd hoe wij uw datakwaliteit verbeteren? Bekijk dan onderstaande film.

Laatste nieuws

Help, mijn incassopartner is failliet!

14 februari 2017   |   Incassomanagement

Incassobureaus en deurwaarders die failliet gaan, het komt steeds vaker voor. Heeft u zich wel eens afgevraagd wat er gebeurt bij een faillissement van uw incassopartner? Wie niet snel handelt en zijn vorderingen veiligstelt, kan onnodig extra schade oplopen.

lees verder

Nieuwe ePrivacy Verordening: wat zijn de gevolgen?

31 januari 2017   |   Klantwerving

Op 10 januari 2017 heeft de Europese Commissie een wetsvoorstel gepubliceerd voor een nieuwe ePrivacy Verordening. Het voorstel bevat een aantal ingrijpende veranderingen, waaronder het opt-in maken van alle elektronische marketingkanalen.

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden