Focum
Focum
het antwoord op uw vraag

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Telecom

Als telecom provider is het een uitdaging om de juiste klanten te vinden en aan u te binden. Zeker nu het aantal aanbieders krimpt en er groeiende integratie van internet, televisie en bellen is. Focum helpt u hiermee. Wij bieden u de oplossingen om nieuwe klanten te vinden, aan u te binden en tegelijkertijd wanbetaling tegen te gaan.

Waar helpt Focum u mee?

  • Nieuwe klanten & leads, B2C én B2B
  • Wanbetaling voorkomen
  • Vorderingen sneller innen
  • Datamanagement verbeteren
  • Respons op marketingacties verhogen

De juiste klanten bereiken

Hoe vindt u consumenten en bedrijven die openstaan voor uw aanbiedingen? Focum voorziet u van de juiste data. Wij generen maatwerk leads en kunnen adresbestanden precies op uw doelgroep afstemmen. Online, offline, voor consumenten en bedrijven.

Wanbetaling voorkomen

Consumenten die hun rekening niet betalen, drukken flink op uw winst. Met de credit check van Focum voorkomt u dit. Na een snelle check weet u welk risico een klant u oplevert. Onze toets koppelt u aan uw systemen en zo neemt u geautomatiseerd de juiste beslissingen. Het effect ziet u direct terug in uw winst.

Resultaat op uw incassoportefeuille verbeteren

Heeft u onbetaalde facturen? Focum helpt u met de inning. Met onze dienst SmartCollect doorlopen uw vorderingen het optimale behandeltraject, bij de best geschikte incassopartner, tegen het scherpste tarief. Uiteraard houden wij rekening met uw klantrelatie. Zo wordt iemand met tijdelijke betalingsproblemen, toch weer een goede klant voor u.

Wilt u weten wat Focum voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op.

 

Laatste nieuws

NVH positief over oprichting meldpunt datagebruik

13 januari 2017   |   Focum

De Consumentenbond start een meldpunt voor het gebruik van data. Hiermee richten zij zich specifiek op de toepassing van data bij klantacceptatie. De Nederlandse Vereniging van Handelsinformatiebureaus (NVH) staat positief tegenover de oprichting van dit meldpunt.

lees verder

Focum aanwezig op Webwinkel Vakdagen 2017

13 januari 2017   |   Debiteurenbeheer

Op woensdag 18 en donderdag 19 januari 2016 vindt de elfde editie van de Webwinkel Vakdagen plaats in de Jaarbeurs te Utrecht. Ook Focum is dit jaar weer aanwezig. Bent u geïnteresseerd in e-commerce? Dan mag u dit evenement niet missen! U vindt Focum op stand 09.

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden