Focum
Focum
het antwoord op uw vraag
focum-02n-1280x615
focum-03n-1280x615

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Telecom

Als telecom provider is het een uitdaging om de juiste klanten te vinden en aan u te binden. Zeker nu het aantal aanbieders krimpt en er groeiende integratie van internet, televisie en bellen is. Focum helpt u hiermee. Wij bieden u de oplossingen om nieuwe klanten te vinden, aan u te binden en tegelijkertijd wanbetaling tegen te gaan.

Waar helpt Focum u mee?

  • Wanbetaling voorkomen
  • Vorderingen sneller innen
  • Datamanagement verbeteren
  • Respons op marketingacties verhogen

Wanbetaling voorkomen

Consumenten die hun rekening niet betalen, drukken flink op uw winst. Met de credit check van Focum voorkomt u dit. Na een snelle check weet u welk risico een klant u oplevert. Onze toets koppelt u aan uw systemen en zo neemt u geautomatiseerd de juiste beslissingen. Het effect ziet u direct terug in uw winst.

Resultaat op uw incassoportefeuille verbeteren

Heeft u onbetaalde facturen? Focum helpt u met de inning. Met onze dienst SmartCollect doorlopen uw vorderingen het optimale behandeltraject, bij de best geschikte incassopartner, tegen het scherpste tarief. Uiteraard houden wij rekening met uw klantrelatie. Zo wordt iemand met tijdelijke betalingsproblemen, toch weer een goede klant voor u.

Wilt u weten wat Focum voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op.

 

Laatste nieuws

AchterafBetalen van Focum scoort op Webwinkel Vakdagen 2018

31 januari 2018   |   Focum

In twee dagen tijd zijn er 600 flyers verspreid, 150 hot leads verzameld en is er met honderden bezoekers gesproken.

lees verder

Focum publiceert Q&A over de General Data Protection Regulation (GDPR)

29 januari 2018   |   Focum

De General Data Protection Regulation (GDPR) zal impact hebben op alle organisaties en alle processen daarin. Van marketing en sales tot aan klantenservice, finance en administratie. Ook zal de GDPR invloed hebben op onze dienstverlening.

 

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden