Focum
Focum
het antwoord op uw vraag
focum-02n-1280x615
focum-03n-1280x615

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Telecom

Als telecom provider is het een uitdaging om de juiste klanten te vinden en aan u te binden. Zeker nu het aantal aanbieders krimpt en er groeiende integratie van internet, televisie en bellen is. Focum helpt u hiermee. Wij bieden u de oplossingen om nieuwe klanten te vinden, aan u te binden en tegelijkertijd wanbetaling tegen te gaan.

Waar helpt Focum u mee?

  • Nieuwe klanten & leads, B2C én B2B
  • Wanbetaling voorkomen
  • Vorderingen sneller innen
  • Datamanagement verbeteren
  • Respons op marketingacties verhogen

De juiste klanten bereiken

Hoe vindt u consumenten en bedrijven die openstaan voor uw aanbiedingen? Focum voorziet u van de juiste data. Wij generen maatwerk leads en kunnen adresbestanden precies op uw doelgroep afstemmen. Online, offline, voor consumenten en bedrijven.

Wanbetaling voorkomen

Consumenten die hun rekening niet betalen, drukken flink op uw winst. Met de credit check van Focum voorkomt u dit. Na een snelle check weet u welk risico een klant u oplevert. Onze toets koppelt u aan uw systemen en zo neemt u geautomatiseerd de juiste beslissingen. Het effect ziet u direct terug in uw winst.

Resultaat op uw incassoportefeuille verbeteren

Heeft u onbetaalde facturen? Focum helpt u met de inning. Met onze dienst SmartCollect doorlopen uw vorderingen het optimale behandeltraject, bij de best geschikte incassopartner, tegen het scherpste tarief. Uiteraard houden wij rekening met uw klantrelatie. Zo wordt iemand met tijdelijke betalingsproblemen, toch weer een goede klant voor u.

Wilt u weten wat Focum voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op.

 

Laatste nieuws

Klanten binden met een goed retourbeleid

27 juni 2017   |   Debiteurenbeheer

Wie een webshop heeft, weet dat het erbij hoort: retouren. Steeds vaker sturen consumenten producten terug. Ze bestellen een artikel in meerdere maten, verschillende kleuren of het artikel voldoet niet aan de verwachtingen. Een frustratie voor veel retailers.

lees verder

Sterke merken combineren voor succes

15 juni 2017   |   Klantwerving

Nieuwe klanten vinden via een ander bedrijf? Bedrijven die elkaars diensten aanvullen, zijn goede partners in de marketing. Denk bijvoorbeeld aan de samenwerking tussen Spotify en Uber of Disney en YouTube, bedrijven wiens diensten elkaar goed aanvullen. 

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden