Focum
Focum
het antwoord op uw vraag

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Datakwaliteit

Verbeter de datakwaliteit van uw klantgegevens

De datakwaliteit van uw klantenbestand bepaalt in belangrijke mate het succes van uw acties. Met foutieve adressen, verkeerd gespelde namen of dubbele personen in uw database, slaat u de plank mis. Focum helpt u om uw datakwaliteit te verbeteren.

Uw voordelen met datakwaliteit van Focum

  • Referentiedata van ruim 10 miljoen consumenten 
  • Klantdata altijd up-to-date en valide
  • Wij vinden tot 96% van uw klanten
  • Lagere kosten en hogere opbrengsten
  • Voor B2C én B2B data

Datakwaliteit verbeteren

Focum zorgt ervoor dat uw datakwaliteit weer optimaal is. Wij schonen uw bestand op en valideren de gegevens. Bovendien verrijken we uw data met ontbrekende informatie en ontdubbelen wij uw records. Zo voorkomt u dat u mensen ongewenst of dubbel benadert en bereiken uw acties altijd de juiste persoon.

Hogere respons op marketingacties

Met een up-to-date bestand kunt u uw marketingacties efficiënter uitvoeren. U ontvangt minder postretouren, heeft een hogere respons op uw acties en voorkomt irritatie bij klanten die verkeerd of onterecht worden aangeschreven. Met een goede datakwaliteit bereiken uw marketingcampagnes altijd hun doel.

Wilt u weten hoe Focum uw datakwaliteit kan verbeteren? Neem dan contact met ons op.

Laatste nieuws

Help, mijn incassopartner is failliet!

14 februari 2017   |   Incassomanagement

Incassobureaus en deurwaarders die failliet gaan, het komt steeds vaker voor. Heeft u zich wel eens afgevraagd wat er gebeurt bij een faillissement van uw incassopartner? Wie niet snel handelt en zijn vorderingen veiligstelt, kan onnodig extra schade oplopen.

lees verder

Nieuwe ePrivacy Verordening: wat zijn de gevolgen?

31 januari 2017   |   Klantwerving

Op 10 januari 2017 heeft de Europese Commissie een wetsvoorstel gepubliceerd voor een nieuwe ePrivacy Verordening. Het voorstel bevat een aantal ingrijpende veranderingen, waaronder het opt-in maken van alle elektronische marketingkanalen.

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden