Focum
Focum
het antwoord op uw vraag

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Dataverrijking

Haal meer uit uw eigen klantdata

Volgens het CBS verhuizen er in Nederland jaarlijks zo’n 1.500.000 mensen. Zij sturen uw bedrijf niet allemaal een verhuiskaartje. In een database met 100.000 adressen gaat het om pakweg 10.000 klanten per jaar waarvan u niet meer de juiste gegevens heeft. Met dataverrijking van Focum kunt u hen voortaan weer berijken. 

Uw voordelen met dataverrijking van Focum

  • Altijd up-to-date gegevens
  • Verhuizers terugvinden
  • Gerichte marketingacties
  • Besparen op marketinguitgaven
  • Voor B2C én B2B data

Extra kenmerken door dataverrijking

Bij Focum kunt u uw data eenmalig of periodiek laten verrijken vanuit onze referentiebestanden. Wij voegen contactgegevens en extra kenmerken toe aan uw records, zodat u altijd de juiste persoon met de juiste boodschap benadert.

Meer omzet, minder kosten

Dankzij dataverrijking heeft u extra gegevens in uw database om uw boodschap precies afstemmen op het profiel van de klant. Bovendien bespaart u op marketinguitgaven. Uw acties bereiken voortaan altijd hun doel.

Wilt u meer informatie over dataverrijking? Neem dan contact met ons op.

 

Laatste nieuws

Help, mijn incassopartner is failliet!

14 februari 2017   |   Incassomanagement

Incassobureaus en deurwaarders die failliet gaan, het komt steeds vaker voor. Heeft u zich wel eens afgevraagd wat er gebeurt bij een faillissement van uw incassopartner? Wie niet snel handelt en zijn vorderingen veiligstelt, kan onnodig extra schade oplopen.

lees verder

Nieuwe ePrivacy Verordening: wat zijn de gevolgen?

31 januari 2017   |   Klantwerving

Op 10 januari 2017 heeft de Europese Commissie een wetsvoorstel gepubliceerd voor een nieuwe ePrivacy Verordening. Het voorstel bevat een aantal ingrijpende veranderingen, waaronder het opt-in maken van alle elektronische marketingkanalen.

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden