Focum
Focum
het antwoord op uw vraag
focum-02n-1280x615
focum-03n-1280x615

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Dataverrijking

Haal meer uit uw eigen klantdata

Volgens het CBS verhuizen er in Nederland jaarlijks zo’n 1.500.000 mensen. Zij sturen uw bedrijf niet allemaal een verhuiskaartje. In een database met 100.000 adressen gaat het om pakweg 10.000 klanten per jaar waarvan u niet meer de juiste gegevens heeft. Met dataverrijking van Focum kunt u hen voortaan weer bereiken. 

Uw voordelen met dataverrijking van Focum

  • Altijd up-to-date gegevens
  • Verhuizers terugvinden
  • Gerichte marketingacties
  • Besparen op marketinguitgaven
  • Voor B2C én B2B data

Extra kenmerken door dataverrijking

Bij Focum kunt u uw data eenmalig of periodiek laten verrijken vanuit onze referentiebestanden. Wij voegen contactgegevens en extra kenmerken toe aan uw records, zodat u altijd de juiste persoon met de juiste boodschap benadert.

Meer omzet, minder kosten

Dankzij dataverrijking heeft u extra gegevens in uw database om uw boodschap precies afstemmen op het profiel van de klant. Bovendien bespaart u op marketinguitgaven. Uw acties bereiken voortaan altijd hun doel.

Wilt u meer informatie over dataverrijking? Neem dan contact met ons op.

 

Laatste nieuws

Data: de digitalisering van het individu

23 mei 2017   |   Datamanagement

Data. We kunnen er tegenwoordig niet meer omheen. Retailers worstelen echter vandaag de dag met de grote hoeveelheden aan data. Hoe ga je om met de diversiteit aan soorten, maten en hoeveelheden aan data? En als het even kan op een legale manier.

lees verder

Twijfelende klant laten converteren met AchterafBetalen

16 mei 2017   |   Debiteurenbeheer

De e-commerce markt is ontzettend dynamisch en snel veranderend. Dat vraagt om veel inzet, creativiteit en aanpassingsvermogen van een retailer. Tim van Haaster, eigenaar van Baby Plus, weet dat als geen ander. Hij vertelt over het online ondernemen.

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden