Focum
Focum
het antwoord op uw vraag
focum-02n-1280x615
focum-03n-1280x615

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Klantretentie

Klanten aan uw bedrijf binden

Wat is de kans dat een klant uw bedrijf verlaat? Klanten werven kost geld en wanneer ze u snel verlaten, verdient u de investering niet meer terug. Maar hoe weet u welke klanten uw bedrijf gaan verlaten? Focum helpt u om uw klantretentie te verhogen met een churn analyse.

Uw voordelen met een churn analyse door Focum

  • Hogere klantretentie
  • Klanten aan u binden
  • Churn terugdringen
  • Hogere klantwaarde

De kans dat een klant u verlaat

Bij een churn analyse bekijken we het gedrag van uw oude klanten. Wanneer hebben ze u verlaten en welke kenmerken hebben deze oud klanten gemeen? Met statistische analyses passen wij deze gegevens toe op uw huidige klanten. Het resultaat is dat u van iedere klant weet wat de kans is dat hij u gaat verlaten. Zo onderneemt u tijdig actie voor klantretentie en voorkomt u onnodig verlies van klanten.

Hogere klantretentie

Wanneer u een nieuwe klant werft, is behoud wel zo prettig. Met de churn analyse van Focum neemt u tijdig contact op met klanten die u dreigen te verlaten. U kunt hen dan bijvoorbeeld een speciale aanbieding doen. Zo bouwt u aan een langere klantrelatie en trouwe klanten.

Wilt u meer informatie over het verhogen van klantretentie? Neem dan contact met ons op.

Laatste nieuws

Data: de digitalisering van het individu

23 mei 2017   |   Datamanagement

Data. We kunnen er tegenwoordig niet meer omheen. Retailers worstelen echter vandaag de dag met de grote hoeveelheden aan data. Hoe ga je om met de diversiteit aan soorten, maten en hoeveelheden aan data? En als het even kan op een legale manier.

lees verder

Twijfelende klant laten converteren met AchterafBetalen

16 mei 2017   |   Debiteurenbeheer

De e-commerce markt is ontzettend dynamisch en snel veranderend. Dat vraagt om veel inzet, creativiteit en aanpassingsvermogen van een retailer. Tim van Haaster, eigenaar van Baby Plus, weet dat als geen ander. Hij vertelt over het online ondernemen.

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden