Focum
Focum
het antwoord op uw vraag
focum-02n-1280x615
focum-03n-1280x615

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Klantretentie verhogen

Langer klanten aan uw bedrijf binden

Wat is de kans dat een klant uw bedrijf verlaat? Klanten werven kost geld en wanneer ze u snel verlaten, verdient u de investering niet meer terug. Maar hoe weet u welke klanten uw bedrijf gaan verlaten? Focum helpt u om uw klantretentie te verhogen met een churn analyse.

Uw voordelen met een churn analyse door Focum

  • Hogere klantretentie
  • Klanten aan u binden
  • Churn terugdringen
  • Hogere klantwaarde

De kans dat een klant u verlaat

Bij een churn analyse bekijken we het gedrag van uw oude klanten om ze de klantretentie te verhogen. Dus, wanneer hebben ze u verlaten en welke kenmerken hebben deze oud klanten gemeen? Met statistische analyses passen wij deze gegevens toe op uw huidige klanten. Het resultaat is dat u van iedere klant weet wat de kans is dat hij u gaat verlaten. Zo onderneemt u tijdig actie voor klantretentie en voorkomt u onnodig verlies van klanten.

Hogere klantretentie

Wanneer u een nieuwe klant werft, is behoud wel zo prettig. Met de churn analyse van Focum neemt u tijdig contact op met klanten die u dreigen te verlaten. U kunt hen dan bijvoorbeeld een speciale aanbieding doen. Zo bouwt u aan een langere klantrelatie en trouwe klanten.

Wilt u meer informatie over het verhogen van klantretentie? Neem dan contact met ons op.

Laatste nieuws

AchterafBetalen van Focum scoort op Webwinkel Vakdagen 2018

31 januari 2018   |   Focum

In twee dagen tijd zijn er 600 flyers verspreid, 150 hot leads verzameld en is er met honderden bezoekers gesproken.

lees verder

Focum publiceert Q&A over de General Data Protection Regulation (GDPR)

29 januari 2018   |   Focum

De General Data Protection Regulation (GDPR) zal impact hebben op alle organisaties en alle processen daarin. Van marketing en sales tot aan klantenservice, finance en administratie. Ook zal de GDPR invloed hebben op onze dienstverlening.

 

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden