Focum
Focum
het antwoord op uw vraag

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Klantretentie

Klanten aan uw bedrijf binden

Wat is de kans dat een klant uw bedrijf verlaat? Klanten werven kost geld en wanneer ze u snel verlaten, verdient u de investering niet meer terug. Maar hoe weet u welke klanten uw bedrijf gaan verlaten? Focum helpt u om uw klantretentie te verhogen met een churn analyse.

Uw voordelen met een churn analyse door Focum

  • Hogere klantretentie
  • Klanten aan u binden
  • Churn terugdringen
  • Hogere klantwaarde

De kans dat een klant u verlaat

Bij een churn analyse bekijken we het gedrag van uw oude klanten. Wanneer hebben ze u verlaten en welke kenmerken hebben deze oud klanten gemeen? Met statistische analyses passen wij deze gegevens toe op uw huidige klanten. Het resultaat is dat u van iedere klant weet wat de kans is dat hij u gaat verlaten. Zo onderneemt u tijdig actie voor klantretentie en voorkomt u onnodig verlies van klanten.

Hogere klantretentie

Wanneer u een nieuwe klant werft, is behoud wel zo prettig. Met de churn analyse van Focum neemt u tijdig contact op met klanten die u dreigen te verlaten. U kunt hen dan bijvoorbeeld een speciale aanbieding doen. Zo bouwt u aan een langere klantrelatie en trouwe klanten.

Wilt u meer informatie over het verhogen van klantretentie? Neem dan contact met ons op.

Laatste nieuws

Help, mijn incassopartner is failliet!

14 februari 2017   |   Incassomanagement

Incassobureaus en deurwaarders die failliet gaan, het komt steeds vaker voor. Heeft u zich wel eens afgevraagd wat er gebeurt bij een faillissement van uw incassopartner? Wie niet snel handelt en zijn vorderingen veiligstelt, kan onnodig extra schade oplopen.

lees verder

Nieuwe ePrivacy Verordening: wat zijn de gevolgen?

31 januari 2017   |   Klantwerving

Op 10 januari 2017 heeft de Europese Commissie een wetsvoorstel gepubliceerd voor een nieuwe ePrivacy Verordening. Het voorstel bevat een aantal ingrijpende veranderingen, waaronder het opt-in maken van alle elektronische marketingkanalen.

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden