Focum
Focum
het antwoord op uw vraag
focum-02n-1280x615
focum-03n-1280x615

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Achteraf betalen

Verhoog de omzet van uw webshop

AchterafBetalen van Focum is niet alleen de beste en meest flexibele oplossing voor achteraf betalen, maar ook de meest marketinggerichte. Met de juiste strategie in uw check out bereikt u optimale conversie. En dit zonder zelf risico te nemen. Wij garanderen 100% betaling als uw klant niet betaalt.

Uw voordelen met achteraf betalen

  • Tot 15% meer omzet
  • Extra waardevolle klantdata
  • Gerichte marketingacties in facturen en mailings
  • 100% Betalingsgarantie mogelijk
  • Hoogste acceptatiepercentage in de markt
  • Communicatie met uw naam en bedrijfslogo

Volledig flexibel achteraf betalen

AchterafBetalen van Focum is een volledige achteraf betaaloplossing voor uw webshop. Dankzij de modulaire opbouw bepaalt u zelf welke processen u uitbesteedt. Wij kunnen een acceptatietoets voor u uitvoeren en 100% betaling garanderen. Ook is het mogelijk de facturatie en het debiteurenbeheer aan ons uit te besteden. Dit proces vindt volledig in de huisstijl van uw webshop plaats. Zo herkennen klanten de factuur altijd als afkomstig van uw bedrijf.

Meer klanten, meer omzet

Voor de klant is achteraf betalen een stuk klantvriendelijker dan vooruit betalen. U straalt vertrouwen uit naar uw klanten en het werkt drempelverlagend. Bovendien levert het u extra klantdata op die u weer in kunt zetten voor marketingacties. 

Wilt u meer informatie? Kijk dan op de website van AchterafBetalen of vraag meteen online een offerte aan.

Laatste nieuws

Klanten binden met een goed retourbeleid

27 juni 2017   |   Debiteurenbeheer

Wie een webshop heeft, weet dat het erbij hoort: retouren. Steeds vaker sturen consumenten producten terug. Ze bestellen een artikel in meerdere maten, verschillende kleuren of het artikel voldoet niet aan de verwachtingen. Een frustratie voor veel retailers.

lees verder

Sterke merken combineren voor succes

15 juni 2017   |   Klantwerving

Nieuwe klanten vinden via een ander bedrijf? Bedrijven die elkaars diensten aanvullen, zijn goede partners in de marketing. Denk bijvoorbeeld aan de samenwerking tussen Spotify en Uber of Disney en YouTube, bedrijven wiens diensten elkaar goed aanvullen. 

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden