Focum
Focum
het antwoord op uw vraag

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Consumentenonderzoek

Alle klantinformatie in één rapportage 

Hoe meer u van een klant weet, hoe beter u de risico’s kunt inschatten. Met het consumentenonderzoek van Focum krijgt u alle informatie over een (potentiële) klant die u nodig heeft, van contactgegevens tot kredietwaardigheid en gerechtelijke uitspraken. Zo beperkt u risico’s en voorkomt u fraude.

Uw voordelen met het consumentenonderzoek van Focum

  • Meest uitgebreide consumentenrapport in de markt
  • Compleet beeld van uw klant
  • Minder fraude & betalingsrisico’s
  • Juiste contactgegevens vinden
  • Hogere inningskans op vorderingen

Een compleet beeld

Met het consumentenonderzoek van Focum krijgt u de meest gedetailleerde informatie over een persoon die beschikbaar is. Zo ziet u onder andere de resultaten van ons adres- en kredietwaardigheidsonderzoek. U ontdekt of er relevante gerechtelijke uitspraken zijn, wat de woonsituatie van de klant is en of het een bijzonder adres is. Zo krijgt u in één oogopslag een compleet beeld van uw klant.

Voorkom fraude en onbetaalde facturen

Het consumentenonderzoek van Focum raadpleegt u online in heldere rapporten, via bestandsverrijking of een webservice. Zo bent u in staat meer uit uw klantrelatie te halen. U kunt betalingsrisico’s goed inschatten, uw datakwaliteit verbeteren, de inningkans verhogen en het aantal fraudegevallen terugdringen.

Wilt u meer informatie over het consumentenonderzoek van Focum? Neem dan contact op met ons. 

Laatste nieuws

Help, mijn incassopartner is failliet!

14 februari 2017   |   Incassomanagement

Incassobureaus en deurwaarders die failliet gaan, het komt steeds vaker voor. Heeft u zich wel eens afgevraagd wat er gebeurt bij een faillissement van uw incassopartner? Wie niet snel handelt en zijn vorderingen veiligstelt, kan onnodig extra schade oplopen.

lees verder

Nieuwe ePrivacy Verordening: wat zijn de gevolgen?

31 januari 2017   |   Klantwerving

Op 10 januari 2017 heeft de Europese Commissie een wetsvoorstel gepubliceerd voor een nieuwe ePrivacy Verordening. Het voorstel bevat een aantal ingrijpende veranderingen, waaronder het opt-in maken van alle elektronische marketingkanalen.

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden