Focum
Focum
het antwoord op uw vraag
focum-02n-1280x615
focum-03n-1280x615

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

PreCheck

Vooraf segmenteren op betalingsverwachting

Wat is de beste strategie om een debiteur tot betaling over te halen? Met de PreCheck van Focum toetst u klanten vooraf op betalingsverwachting en bepaalt u de juiste contactstrategie. Zo kunt u sneller en efficiënter uw vorderingen innen.

Uw voordelen met de PreCheck van Focum

  • Bestanden segmenteren op betalingsverwachting
  • Minder onbetaalde facturen
  • Juiste incassostrategie bepalen
  • Lage kosten per check

Kredietwaardigheidstoets zonder gedoe

Met de PreCheck bepalen incassobureaus de juiste strategie voor iedere debiteur. Bovendien is het voor online retailers een ideaal middel om te bepalen welke betaalopties men wil aanbieden.

Als u geen behoefte heeft aan uitgebreide achtergrondinformatie rondom een kredietwaardigheidstoets, is de PreCheck voor u een voordelige oplossing. Wilt u meer informatie over de kredietwaardigheid van een potentiële klant? Dan kunt u gebruik maken van de credit check van Focum.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden van onze PreCheck? Neem dan contact op met Focum.

Laatste nieuws

Klanten binden met een goed retourbeleid

27 juni 2017   |   Debiteurenbeheer

Wie een webshop heeft, weet dat het erbij hoort: retouren. Steeds vaker sturen consumenten producten terug. Ze bestellen een artikel in meerdere maten, verschillende kleuren of het artikel voldoet niet aan de verwachtingen. Een frustratie voor veel retailers.

lees verder

Sterke merken combineren voor succes

15 juni 2017   |   Klantwerving

Nieuwe klanten vinden via een ander bedrijf? Bedrijven die elkaars diensten aanvullen, zijn goede partners in de marketing. Denk bijvoorbeeld aan de samenwerking tussen Spotify en Uber of Disney en YouTube, bedrijven wiens diensten elkaar goed aanvullen. 

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden