Focum
Focum
het antwoord op uw vraag

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Pre-check

Vooraf segmenteren op betalingsverwachting

Wat is de beste strategie om een debiteur tot betaling over te halen? Met de Pre-Check van Focum toetst u klanten vooraf op betalingsverwachting en bepaalt u de juiste contactstrategie. Zo kunt u sneller en efficiënter uw vorderingen innen.

Uw voordelen met de Pre-Check van Focum

  • Bestanden segmenteren op betalingsverwachting
  • Minder onbetaalde facturen
  • Juiste incassostrategie bepalen
  • Lage kosten per check

Kredietwaardigheidstoets zonder gedoe

Met de Pre-Check bepalen incassobureaus de juiste strategie voor iedere debiteur. Bovendien is het voor online retailers een ideaal middel om te bepalen welke betaalopties men wil aanbieden.

Als u geen behoefte heeft aan uitgebreide achtergrondinformatie rondom een kredietwaardigheidstoets, is de Pre-Check voor u een voordelige oplossing. Wilt u meer informatie over de kredietwaardigheid van een potentiële klant? Dan kunt u gebruik maken van de credit check van Focum.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden van onze Pre-Check? Neem dan contact op met Focum.

Laatste nieuws

Help, mijn incassopartner is failliet!

14 februari 2017   |   Incassomanagement

Incassobureaus en deurwaarders die failliet gaan, het komt steeds vaker voor. Heeft u zich wel eens afgevraagd wat er gebeurt bij een faillissement van uw incassopartner? Wie niet snel handelt en zijn vorderingen veiligstelt, kan onnodig extra schade oplopen.

lees verder

Nieuwe ePrivacy Verordening: wat zijn de gevolgen?

31 januari 2017   |   Klantwerving

Op 10 januari 2017 heeft de Europese Commissie een wetsvoorstel gepubliceerd voor een nieuwe ePrivacy Verordening. Het voorstel bevat een aantal ingrijpende veranderingen, waaronder het opt-in maken van alle elektronische marketingkanalen.

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden