Focum
Focum
het antwoord op uw vraag

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Focum Insights

Weet wie uw klanten zijn

Weet u wie uw klanten zijn? Iedere klant verschilt, heeft andere interesses en een andere levensstijl. Met ons segmentatiemodel Focum Insights krijgt u inzicht in het type klant waar u mee te maken heeft. Zo bent u in staat iedere klant een passend aanbod te doen en verhoogt u de respons op uw marketingcampagnes.

Uw voordelen met Focum Insights

  • Scherpe klantsegmentatie 
  • Gerichte marketing en communicatie
  • Passend aanbod voor uw klanten
  • Hogere omzet en loyaliteit
  • Look-a-likes vinden van uw beste klanten

Compleet beeld van uw klant

Welke overeenkomsten hebben uw klanten? Misschien zijn het overwegend arbeiders of juist senioren. Wij onderscheiden acht karakters onder andere op leeftijd, inkomen, grootte en type huishouden, woningwaarde, betaalgedrag en economische activiteit. Met de karakters van Focum krijgt u een duidelijk beeld van uw klanten. U weet wie ze zijn.

Hogere respons op marketingacties

Iedere doelgroep vraagt om een andere benadering. Wanneer u weet wie uw klanten zijn, kunt u hen een aanbod doen dat past bij hun wensen. Bovendien bent u in staat look-a-likes van uw goede klanten te benaderen en weet u in welke media u moet adverteren. Het resultaat is een hogere respons op uw marketingacties.

Wilt u meer informatie over Focum Insights? Neem dan contact op met Focum.

Laatste nieuws

Help, mijn incassopartner is failliet!

14 februari 2017   |   Incassomanagement

Incassobureaus en deurwaarders die failliet gaan, het komt steeds vaker voor. Heeft u zich wel eens afgevraagd wat er gebeurt bij een faillissement van uw incassopartner? Wie niet snel handelt en zijn vorderingen veiligstelt, kan onnodig extra schade oplopen.

lees verder

Nieuwe ePrivacy Verordening: wat zijn de gevolgen?

31 januari 2017   |   Klantwerving

Op 10 januari 2017 heeft de Europese Commissie een wetsvoorstel gepubliceerd voor een nieuwe ePrivacy Verordening. Het voorstel bevat een aantal ingrijpende veranderingen, waaronder het opt-in maken van alle elektronische marketingkanalen.

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden