Focum
Focum
het antwoord op uw vraag
focum-02n-1280x615
focum-03n-1280x615

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Responsanalyse

Verhoog de respons op uw acties

Een beter resultaat op marketingacties met minder e-mails, telefoontjes of brieven? Dat kan met de responsanalyse van Focum. Wij voorspellen de reactie van uw doelgroep op een marketingactie. Zo bent u in staat alleen goed responderende klanten te benaderen en het resultaat op uw acties te verbeteren.

Uw voordelen met de responsanalyse van Focum

  • Hogere respons op marketingacties
  • Tijd en middelen richten op de juiste klanten
  • Besparen op overbodige kosten
  • Ondersteuning van ervaren marketing analisten

De kans dat iemand klant wordt

De resultaten op marketingcampagnes in het verleden zijn een indicatie voor de toekomst. Welke mensen heeft u toen benaderd en wie zijn klant geworden? Op basis van deze informatie bepalen wij welke kenmerken significant bijdragen aan de kans dat iemand klant wordt. Zo benadert u alleen goed responderende klanten en dit verbetert het resultaat op uw marketingcampagnes.

Hogere respons op marketingacties

Voortaan benadert u alleen klanten met een hoge responskans. Daarmee krijgt u een beter resultaat op uw marketingacties en bespaart u tegelijkertijd op overbodige marketingkosten. Klanten die niet zullen reageren, benadert u immers ook niet meer.

Wilt u meer informatie over onze responsanalyse? Neem dan contact op met Focum.

Laatste nieuws

Klanten binden met een goed retourbeleid

27 juni 2017   |   Debiteurenbeheer

Wie een webshop heeft, weet dat het erbij hoort: retouren. Steeds vaker sturen consumenten producten terug. Ze bestellen een artikel in meerdere maten, verschillende kleuren of het artikel voldoet niet aan de verwachtingen. Een frustratie voor veel retailers.

lees verder

Sterke merken combineren voor succes

15 juni 2017   |   Klantwerving

Nieuwe klanten vinden via een ander bedrijf? Bedrijven die elkaars diensten aanvullen, zijn goede partners in de marketing. Denk bijvoorbeeld aan de samenwerking tussen Spotify en Uber of Disney en YouTube, bedrijven wiens diensten elkaar goed aanvullen. 

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden