Focum
Focum
het antwoord op uw vraag

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Leadgeneratie

Eenvoudig meer leads genereren

Bent u op zoek naar nieuwe klanten? Dan richt u zich het liefst op mensen die ook echt geïnteresseerd zijn in uw product of dienst. Focum helpt u hiermee. Wij genereren leads van potentiële klanten die oprechte belangstelling tonen voor uw dienst. Zo vindt u de ideale klant en groeit uw bedrijf verder.

Uw voordelen met leadgeneratie van Focum 

  • Alleen kwalitatieve leads genereren
  • Hogere conversie, meer klanten
  • Transparante kosten per lead
  • Duidelijke afspraken over aantallen
  • Voor B2B en B2C

Hogere conversie op wervingsacties

Wilt u leads genereren van potentiële klanten die écht geïnteresseerd zijn in uw producten? Focum helpt u hiermee. Samen met onze experts bepaalt u de doelgroep, de boodschap en de inzet van kanalen. E-mail, direct mail, internet of telemarketing bijvoorbeeld. Zo zorgen we voor een passende campagne voor meer klanten. 

Kwalitatieve leadgeneratie, tegen een scherpe prijs

U kunt leadgeneratie inzetten voor verschillende doelen. Denk bijvoorbeeld aan telefoonnummers voor een belactie of het werven van nieuwe donateurs. Dankzij onze samenwerking met grote en kleine spelers op het gebied van leadgeneratie, vinden wij voor u de beste leads tegen een scherpe prijs.

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van leadgeneratie? Neem dan contact met ons op.

Laatste nieuws

Help, mijn incassopartner is failliet!

14 februari 2017   |   Incassomanagement

Incassobureaus en deurwaarders die failliet gaan, het komt steeds vaker voor. Heeft u zich wel eens afgevraagd wat er gebeurt bij een faillissement van uw incassopartner? Wie niet snel handelt en zijn vorderingen veiligstelt, kan onnodig extra schade oplopen.

lees verder

Nieuwe ePrivacy Verordening: wat zijn de gevolgen?

31 januari 2017   |   Klantwerving

Op 10 januari 2017 heeft de Europese Commissie een wetsvoorstel gepubliceerd voor een nieuwe ePrivacy Verordening. Het voorstel bevat een aantal ingrijpende veranderingen, waaronder het opt-in maken van alle elektronische marketingkanalen.

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden