Focum
Focum
het antwoord op uw vraag
focum-02n-1280x615
focum-03n-1280x615

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Leadgeneratie

Eenvoudig meer leads genereren

Bent u op zoek naar nieuwe klanten? Dan richt u zich het liefst op mensen die ook echt geïnteresseerd zijn in uw product of dienst. Focum helpt u hiermee. Wij genereren leads van potentiële klanten die oprechte belangstelling tonen voor uw dienst. Zo vindt u de ideale klant en groeit uw bedrijf verder.

Uw voordelen met leadgeneratie van Focum 

  • Alleen kwalitatieve leads genereren
  • Hogere conversie, meer klanten
  • Transparante kosten per lead
  • Duidelijke afspraken over aantallen
  • Voor B2B en B2C

Hogere conversie op wervingsacties

Wilt u leads genereren van potentiële klanten die écht geïnteresseerd zijn in uw producten? Focum helpt u hiermee. Samen met onze experts bepaalt u de doelgroep, de boodschap en de inzet van kanalen. E-mail, direct mail, internet of telemarketing bijvoorbeeld. Zo zorgen we voor een passende campagne voor meer klanten. 

Kwalitatieve leadgeneratie, tegen een scherpe prijs

U kunt leadgeneratie inzetten voor verschillende doelen. Denk bijvoorbeeld aan telefoonnummers voor een belactie of het werven van nieuwe donateurs. Dankzij onze samenwerking met grote en kleine spelers op het gebied van leadgeneratie, vinden wij voor u de beste leads tegen een scherpe prijs.

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van leadgeneratie? Neem dan contact met ons op.

Laatste nieuws

Klanten binden met een goed retourbeleid

27 juni 2017   |   Debiteurenbeheer

Wie een webshop heeft, weet dat het erbij hoort: retouren. Steeds vaker sturen consumenten producten terug. Ze bestellen een artikel in meerdere maten, verschillende kleuren of het artikel voldoet niet aan de verwachtingen. Een frustratie voor veel retailers.

lees verder

Sterke merken combineren voor succes

15 juni 2017   |   Klantwerving

Nieuwe klanten vinden via een ander bedrijf? Bedrijven die elkaars diensten aanvullen, zijn goede partners in de marketing. Denk bijvoorbeeld aan de samenwerking tussen Spotify en Uber of Disney en YouTube, bedrijven wiens diensten elkaar goed aanvullen. 

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden