Focum
Focum
het antwoord op uw vraag
focum-02n-1280x615
focum-03n-1280x615

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Responsverhogende kenmerken

Wervingsacties afstemmen op uw doelgroep

Wilt u nieuwe klanten werven? Dan is het belangrijk om uw communicatie af te stemmen op de persoonlijke situatie van de klant. Focum helpt u hiermee door uw klantdata te verrijken met extra kenmerken, zoals woningwaarde of recent koopgedrag. Zo doet u iedere klant een passende aanbieding.

Uw voordelen met onze responsverhogende kenmerken

  • Data verrijken met relevante kenmerken
  • (Potentiële) klanten gerichter aanschrijven
  • Communicatie afstemmen op uw doelgroep
  • Hoger resultaat op wervingsacties
  • B2C én B2B kenmerken

Klanten gericht benaderen

Vanuit onze referentiebestanden vullen wij uw data aan met verschillende kenmerken. Denk bijvoorbeeld aan woningwaarde, economische activiteit en KvK-inschrijvingen. Dit is waardevolle informatie voor uw marketingactiviteiten. Klanten met recente economische activiteit zijn bijvoorbeeld eerder geneigd producten bij u te kopen. Zo heeft u voldoende informatie om iedere klant een passende aanbieding te doen.

Wilt u weten met welke kenmerken Focum uw organisatie kan helpen? Neem dan contact met ons op.

Laatste nieuws

Klanten binden met een goed retourbeleid

27 juni 2017   |   Debiteurenbeheer

Wie een webshop heeft, weet dat het erbij hoort: retouren. Steeds vaker sturen consumenten producten terug. Ze bestellen een artikel in meerdere maten, verschillende kleuren of het artikel voldoet niet aan de verwachtingen. Een frustratie voor veel retailers.

lees verder

Sterke merken combineren voor succes

15 juni 2017   |   Klantwerving

Nieuwe klanten vinden via een ander bedrijf? Bedrijven die elkaars diensten aanvullen, zijn goede partners in de marketing. Denk bijvoorbeeld aan de samenwerking tussen Spotify en Uber of Disney en YouTube, bedrijven wiens diensten elkaar goed aanvullen. 

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden