Focum
Focum
het antwoord op uw vraag

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Responsverhogende kenmerken

Wervingsacties afstemmen op uw doelgroep

Wilt u nieuwe klanten werven? Dan is het belangrijk om uw communicatie af te stemmen op de persoonlijke situatie van de klant. Focum helpt u hiermee door uw klantdata te verrijken met extra kenmerken, zoals woningwaarde of recent koopgedrag. Zo doet u iedere klant een passende aanbieding.

Uw voordelen met onze responsverhogende kenmerken

  • Data verrijken met relevante kenmerken
  • (Potentiële) klanten gerichter aanschrijven
  • Communicatie afstemmen op uw doelgroep
  • Hoger resultaat op wervingsacties
  • B2C én B2B kenmerken

Klanten gericht benaderen

Vanuit onze referentiebestanden vullen wij uw data aan met verschillende kenmerken. Denk bijvoorbeeld aan woningwaarde, economische activiteit en KvK-inschrijvingen. Dit is waardevolle informatie voor uw marketingactiviteiten. Klanten met recente economische activiteit zijn bijvoorbeeld eerder geneigd producten bij u te kopen. Zo heeft u voldoende informatie om iedere klant een passende aanbieding te doen.

Wilt u weten met welke kenmerken Focum uw organisatie kan helpen? Neem dan contact met ons op.

Laatste nieuws

Help, mijn incassopartner is failliet!

14 februari 2017   |   Incassomanagement

Incassobureaus en deurwaarders die failliet gaan, het komt steeds vaker voor. Heeft u zich wel eens afgevraagd wat er gebeurt bij een faillissement van uw incassopartner? Wie niet snel handelt en zijn vorderingen veiligstelt, kan onnodig extra schade oplopen.

lees verder

Nieuwe ePrivacy Verordening: wat zijn de gevolgen?

31 januari 2017   |   Klantwerving

Op 10 januari 2017 heeft de Europese Commissie een wetsvoorstel gepubliceerd voor een nieuwe ePrivacy Verordening. Het voorstel bevat een aantal ingrijpende veranderingen, waaronder het opt-in maken van alle elektronische marketingkanalen.

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden