Focum
Focum
het antwoord op uw vraag
focum-02n-1280x615
focum-03n-1280x615

“Focum weet hoe belangrijk klantinformatie is voor mijn bedrijf”

"Door Focum is de klantacceptatie binnen mijn bedrijf geoptimaliseerd"

"Focum helpt ons om de juiste klanten te vinden"

"Ondersteuning in de gehele order to cash cyclus"

"Minder onbetaalde facturen, dankzij Focum"

"Maximaal rendement uit uw klantrelatie"

Responsverhogende kenmerken

Wervingsacties afstemmen op uw doelgroep

Wilt u nieuwe klanten werven? Dan is het belangrijk om uw communicatie af te stemmen op de persoonlijke situatie van de klant. Focum helpt u hiermee door uw klantdata te verrijken met extra kenmerken, zoals woningwaarde of recent koopgedrag. Zo doet u iedere klant een passende aanbieding.

Uw voordelen met onze responsverhogende kenmerken

  • Data verrijken met relevante kenmerken
  • (Potentiële) klanten gerichter aanschrijven
  • Communicatie afstemmen op uw doelgroep
  • Hoger resultaat op wervingsacties
  • B2C én B2B kenmerken

Klanten gericht benaderen

Vanuit onze referentiebestanden vullen wij uw data aan met verschillende kenmerken. Denk bijvoorbeeld aan woningwaarde, economische activiteit en KvK-inschrijvingen. Dit is waardevolle informatie voor uw marketingactiviteiten. Klanten met recente economische activiteit zijn bijvoorbeeld eerder geneigd producten bij u te kopen. Zo heeft u voldoende informatie om iedere klant een passende aanbieding te doen.

Wilt u weten met welke kenmerken Focum uw organisatie kan helpen? Neem dan contact met ons op.

Laatste nieuws

Data: de digitalisering van het individu

23 mei 2017   |   Datamanagement

Data. We kunnen er tegenwoordig niet meer omheen. Retailers worstelen echter vandaag de dag met de grote hoeveelheden aan data. Hoe ga je om met de diversiteit aan soorten, maten en hoeveelheden aan data? En als het even kan op een legale manier.

lees verder

Twijfelende klant laten converteren met AchterafBetalen

16 mei 2017   |   Debiteurenbeheer

De e-commerce markt is ontzettend dynamisch en snel veranderend. Dat vraagt om veel inzet, creativiteit en aanpassingsvermogen van een retailer. Tim van Haaster, eigenaar van Baby Plus, weet dat als geen ander. Hij vertelt over het online ondernemen.

lees verder

aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Aanmelden